Tuesday, August 23, 2011

Nabila Huda dan Zaidy bakal bercerai??


Dalam pada duk gembira dengar pasal Ezlyn serta Awal Ashari dan Scha Al-Yahya yang bakal menamatkan zaman bujang, terbaca lak cerita pasal Nabila Huda sedang mohon untuk bercerai dengan suaminya. Takde angin tiba-tiba bergoyang.

Nabila dilihat mengunjungi Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan. Nabila menyatakan dia mahu menamatkan masalah yang telah lama mereka hadapi di mana ianya sejak Nabila belum mengandung lagi.

Kata Nabila, “Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan perkahwinan yang berusia lebih tiga tahun ini. Saya tidak nafikan suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya meneruskan hidup bersamanya”. 

 Namun Nabila tidak dapat memfailkan permohanan cerai tersebut kerana tidak membawa sijil nikah bersama. isk.. isk.. isk... harap2 dibulan mulia serta menjelang Syawal ini dapat mengukuhkan semual ikatan mereka suami isteri demi Keisha Laila

No comments: