Thursday, September 15, 2011

Shah Jaszle dan Miera Leyana bercinta



oh asmara.... adoi...

macam dah konpem depa neh dok kaple... huhuhu.... Miera Liyana kata dia duk usha Shah Jaszle neh 8 tahun dulu masa skolah... huhuhu.... secret admire la tu kan.... akhirnya dapat jugak.. ahaksss....

Wauuuu dalam diam-diam tak sangka rupa-rupanya pelakon Shah Jaszle dan Miera eyana kini sedang menjalinkan hubungan istimewa. Sebelum ini memang pasangan ini saling meminati antara satu sama lain tapi hanyalah sekadar biasa. Tak sangka pula apabila berganding bersama dalam filem terbaru Mamat Khalid, “Rentaz” mereka berdua telah pun menjalinkan hubungan istimewa yang dinamakan cinta. Ini diakui sendiri oleh shah Jaszle. Kebetulan juga dalam filem tersebut memang mereka berdua juga memegang peranan pasangan kekasih. Secara tidak langsung ini akan mengeratkan dan menambahkan lagi keserasian Shah dan Miera. Shah mengakui menyukai sikap Miera yang sempoi dan matang dalam menghadapi kehidupan seharian. Bagi Miera pula, apa yang berlaku antara dia dan Shah Jaszle seperti sudah ditakdirkan. Malah kedua-dua keluarga juga sudah mengetahui status hubungan mereka. Semoga hubungan Shah dan Miera kekal hingga ke jinjang pelamin.

Bak Katra Miera Liyana 
“Saya kenal dia sejak 8 tahun lalu kerana kami bersekolah di tempat yang sama. Malah kami juga berjiran belakang rumah sahaja. Saya memang suka dia sejak dulu namun hanya menyimpan perasaan. Selepas habis sekolah lagilah tak bertemu dan terputus hubungan”
“Namun menerusi projek Luna Fantasia menemukan kami semula. Apabila disatukan dalam filem Rentaz pula akhirnya membuatkan kami rapat,”




tapi Neelofa?????

No comments: