Wednesday, June 13, 2012

Perogol beri nasihat lepas rogol 2 kali

Kuala Lumpur - Seorang wanita berusia 25 tahun bukan sahaja dirogol seorang lelaki yang menceroboh rumahnya di Sungai Pelek, Sepang, malah turut doberikan nasihat oleh suspek supaya mengunci jeriji rumah bagi mengelakkan diceroboh lelaki lain dalam kejadian Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi itu, suspek yang bersenjatakan pisau pada mulanya berniat merompak rumah berkenaan, namun mengubah niatnya dengan merogol wanita berkenaan sebanyak dua kali dipercayai selepas terpikat melihat wajah mangsa.

Malah, selepas merogol mangsa, suspek yang berusia 20-an turut memaksa wanita itu menyerahkan nombor telefon bimbitnya dengan alasan mahu menghubungi mangsa selain dipercayai akan kembali ke rumah berkenaan.

Sumber polis berkata, ketika kejadisn, mangsa dikatakan tidur bersendirian dalam bilik si rumahnya sebelum terjaga apabila dikejutkan lelaki tidak dikenali.

"Mangsa pada mulanya mahu menjerit, namun diugut oleh lelaki itu supaya diam jika tidak mahu dicederakan kerana suspek membawa sebilah pisau yang diacukan pada badan mangsa.

"Suspek juga dikatakan menutup muka mangsa dengan tudung selain mengikat kedua-dua tangan wanita itu bagi memudahkan rompakan," katanya, semalam.

No comments: