Monday, July 30, 2012

Intip wanita buang air, juruteknik jumpa telefon bimbit dalam tandas


ALOR GAJAH: Seorang juruteknik sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Durian Tunggal, di sini, trauma setiap kali ke tandas selepas menemui telefon bimbit berkamera dibalut dengan kain buruk dalam tandas wanita universiti berkenaan Selasa lalu.

Kejadian jam 1.30 tengahari disedari mangsa berusia lingkungan 30-an selepas terdengar bunyi 'alarm' dalam tandas berkenaan sebelum melakukan pemeriksaan.

Mangsa yang sudah berumah tangga dan enggan dikenali berkata, dia mengesyaki sesuatu selepas terlihat gumpalan kain buruk berhampiran berus pencuci mangkuk tandas lalu memeriksanya sebelum menjumpai telefon bimbit berkenaan.

Perasaan ingin tahu membuat wanita berkenaan beranikan diri mengambil gumpalan kain buruk berkenaan itu sebulum menemui sebuah telefon pintar berjenama.

"Saya dapat melihat rakaman video beberapapelajar wanita sedang membuang air dalam tandas tanpa mereka sedari," katanya uang membuat laporan di Balai Polis Durian Tunggal di sini, kelmarin.

Sementara itu, Ketua Pols Daerah Alor Gajah, Superintendan Umar Ali Shaifudiin Shaharuddin berkata, mangsa menyerahkan telefin bimbit terbabit kepada unit pentadbiran universiti berkenaan untuk tindakan lanjut.

"Pemeriksaan pada telefon itu menemui beberapa rakaman video wanita yang sering menggunakan tanda berkenaan," katakanya ketika ditemui pada Majlis Bebuka Puasa bersama penduduk Kampung Ganun di Madrasah Al-Ehsan di sini, kelmarin. - pilihan anda

No comments: