Thursday, August 16, 2012

Penyanyi wanita dirogol dan dibunuh oleh penghantar kurier!!



Seorang penyanyi China, Fu Li telah dirogol dan dibunuh oleh seorang lelaki yang juga penghantar barang yang percaya beliau adalah seorang wanita yang kaya kerana membuat beliau banyak membuat belian atas talian secara pukal dan banyak.

Menurut Asian Bite, Fu telah dirogol dan dibunuh di rumahnya di Beijing pada 30 Julai lalu oleh penghantar barang Zhang Kunpeng, setelah menipu penyanyi itu beliau menghantar barang yang dipesan dari Internet.

Zhang pernah beberapa kali menghantar barang ke tumah penyanyi berkenaan, tetapi hari ini beliau mengambil tindakan untuk merogolnya.

Beliau terpaksa membunuh penyanyi tersebut setelah merogolnya kerana takut perbuatannya itu terbongkar.

Mayat Fu telah ditemui oleh ahli keluarganya kemudian, tetap Zhang telah pun melarikan diri ke Beijing.

Beliau ditahan oleh pihak polis ketika mahu menaiki keretapi dan mengaku merogol penyanyi itu.

Kematian Fu mengejutkan ramai pihak dan rakan-rakan artisnya.

"Saya seperti tidak percaya Fu telah mati. Saya kemudian menghubungi kawan-kawan terdekatnya bagi mengesahkan berita tersebut," kata bekas pengurusnya.

"Saya berasa sangat sedih mendengar berita buruk ini," kata Wang Jian, seorang pemuzik dan kawan rapat Fu.

"Dia seumpama adik kepada saya, kali terakhir saya hubungi dia pada 29 Julai yang lalu untuk mengatur jamuan makan malam dan semuanya kini sudah berubah, dia telah tiada!"

No comments: